/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اضافه کردن فرم عضویت در خبرنامه به وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

اگر از خبرنامه در وب سایت خود استفاده نمی کنید ، بهترین روش افزایش ترافیک را نادیده گرفته اید. (خود سایت داده باران قبلاً خبرنامه داشت اما یه مدتیه برداشتیم و باز هم قراره در قالب جدید قرار بگیره) با داشتن یک لیست از ایمیل کاربران خود و ارسال خبرنامه های درست و اصولی به آنان ، هر روز وابستگی شما به سایر روش های افزایش ترافیک کمتر و کمتر خواهد شد و کاربران وفادار! شما خودشان منبع ترافیک شما می شوند . سرویس های رایگان زیادی برای ارسال خبرنامه وجود دارد که می توانید با جستجو در سایت های اینترنتی داخلی و خارجی آن ها را پیدا کنید . همچنین افزونه هایی برای وردپرس ارائه شده است که کار ارسال خبرنامه را نیز از طریق وردپرس انجام می دهد و نیاز شما را به سرویس های دیگر از بین می برد.

 

 

 

در این مطلب با توجه به اینکه اکثر کاربران ایرانی از فیدبرنر گوگل برای ارسال خبرنامه استفاده می کنند تصمیم گرفتم که یک ابزارک زیبا برای جمع کردن ایمیل کاربران به شما معرفی کنم . کدی که خود فیدبرنر برای دریافت ایمیل ها به شما می دهد زیبا نیست و به هیچ عنوان نمی توان روی آن به عنوان یک فرم مناسب برای دریافت ایمیل ها حساب باز کرد . تحقیقات نشان داده است که نمایش اصولی فرم عضویت در خبرنامه باعث افزایش چشمگیر تعداد اعضای آن خواهد شد . پس با توجه به توضیحات ذکر شده وجود یک فرم دریافت ایمیل زیبا و جذاب اولین قدم برای ورود به عرصه بازاریابی از طریق ایمیل محسوب می شود . در ادامه مطلب افزونه ای برای وردپرس را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن کلیه کاربران با هر سطح دانشی می توانند فرم عضویت در خبرنامه خود را به صورت کاربرپسند ایجاد کرده و آن را در سایدبار سایت خود نمایش دهند .

 

 

 

 

 

افزونه WP Subscribe

WP Subscribe نام یک افزونه کاربردی و ساده است که با استفاده از آن می توانید یک فرم عضویت در خبرنامه زیبا به وب سایت خود اضافه کنید . به لطف کدنویسی استاندارد این افزونه ، فرم عضویت خیلی سریع و در یک چشم به هم زدن لود شده و نمایش داده می شود . همین امروز افزونه WP Subscribe را نصب کرده و گامی مهم برای موفقیت وب سایت و کسب و کار خود بردارید .

 

 

 

 

برخی از قابلیت های کلیدی WP Subscribe :

  • پشتیبانی رایگان و کامل از فیدبرنر ، میل چیمپ و Aweber
  • امکان ویرایش نوشته های مختلف در فرم عضویت
  • کاملا واکنش گرا
  • امکان شخصی سازی آسان با استفاده از CSS
  • امکان استفاده به صورت چند تایی در یک صفحه
  • سرعت بسیار بالا و عدم تاثیر روی سرعت لود سایت
  • هماهنگی کامل با افزونه های کش و سئو وردپرس
  • طراحی اصولی برای جلب توجه بازدید کنندگان
  • و …

 

 

 

 

 

 

با استفاده از افزونه WP Subscribe به راحتی می توانید یک فرم عضویت در خبرنامه کاربر پسند و زیبا را به سایت خود اضافه کنید

نوشته های مشابه

نحوه اضافه کردن یادداشت به پیشخوان وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

مسدود کردن یک حساب کاربری بدون حذف آن در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7415 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *