/ در آموزش ها, آموزش وردپرس, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

غیر فعال کردن آواتارها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

استفاده از آواتار ها به کاربران سایت شما اجازه می دهد که تصویر دلخواه مربوط به خود را داشته باشند و در سایت هایی که در آن فعالیت می کنند با این تصویر شناخته شوند . پس از نسخه ۲.۵ وردپرس ، Gravatar به این سیستم محبوب اضافه شد . بر اساس توضیحات ویکی پدیا : گرآواتار (به انگلیسی: Gravatar) سرنام واژه‌های globally recognized avatar به معنای آواتار جهانی شناخته‌شده است. و همانگونه که از نامش برمی‌آید برای فراهم کردن یک آواتار در سراسر وبگاه‌هایی است که شما در آنها فعالیت داشته‌اید.

اما بنا به دلایلی گاهی نیاز است که این تصاویر در وب سایت ها غیر فعال شوند ، در این مطلب همراه ما باشید تا روش غیر فعال کردن آواتار ها در وردپرس را به شما آموزش دهیم .

برای اینکار کافی است پس از ورود به بخش مدیریت وردپرس ، به قسمت تنظیمات > گفت و گوها مراجعه کرده و در بخش نیم رخ ها تیک گزینه نمایش نیم‌رخ‌ها را بردارید .

با ذخیره تغییرات کار تمام است ! از این پس نمایش آواتار ها در وب سایت شما ممنوع می شود ! همچنین هیچ آواتاری در بخش مدیریت وردپرس هم نمایش داده نخواهد شد .

اگر آواتار ها در وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند و قصد غیر فعال کردن آن را ندارید ، از آموزش نمایش کاربران به صورت اتفاقی در وردپرس و همچنین افزودن سیستم رتبه بندی کاربران به دیدگاه های وردپرس دیدن کنید .

نوشته های مشابه

افزودن آسان لینک های NoFollow به مطالب در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

افزودن سیستم خبرنامه به وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *