قالب وردپرس مجله ای جنه jannah

توضیحات محصول

پس از مدت ها انتظار، باز هم یک قالب وردپرس خارق العاده را از طراح معروف قالب هایی مثل صحیفه و جریده شاهد هستیم.

3 دلیل قدرتمند برای انتخاب قالب وردپرس جنه :

برای توسعه این پوسته، توسط شرکت طراحی وب با تجربه TieLabs، یعنی همان تیمی که پشت اخبار فروش قالب Sahifa قرار دارد، بیش از یک سال زمان صرف شده است.

همراه شدن با ویژگی های دنیای واقعی مانند پشتیبانی داخلی از نمایش فایل های GIF و Select & Share و نمایش اطلاعیه های push notifiction مبتنی بر وب

ناوبری و منوی پیشرفته موبایل برای دستگاه های مدرن امروز ( PLUS powerhouse AJAX Mega Menus) ساخته شده است.

همه این قابلیت ها یعنی اینکه نحوه انتشار آنلاین مطالب، یک بار دیگر برای وردپرس، از نو  طراحی شده است!

 

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah نگاه جدیدی به دنیای انتشار دسکتاپ در عصر مدرن بازاریابی محتوا دارد و با طراحی خیره کننده، گزینه های طرح بندی جدید، گزینه های به اشتراک گذاری مدرن و ادغام محبوب ترین افزونه ها برای وردپرس برای حداکثر انعطاف پذیری، بسیار خیره کننده به نظر می رسد.

قالب وردپرس مجله ای

واکنشگرا (ریسپانسیو) برای دستگاه های مدرن امروز

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah طراحی کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) است که نه تنها با تمام دستگاه های مدرن امروز سازگار است، بلکه با دستگاه های تلفن همراه، بسیار سازگار و پاسخگو است.

همچنین، وجود ویژگی هایی مثل منو های هوشمند که آنهم با دستگاه های مختلف سازگار است ، باعث اطمینان از این نکته خواهد شد که بهترین و بدون درنگ ترین تجربه در حین مشاهده محتوای شما را در اختیار کاربرانتان قرار خواهد گرفت.

قالب وردپرس مجله ای جنه

(AMP (accelerated mobile page :

قالب وردپرس جنه jannah کاملا با پروژه صفحات سریع موبایل (AMP) سازگار است، بنابراین محتوای شما برای نمایش سریع تر در تلفن های همراه تنظیم و بهینه سازی شده خواهد شد.

در نتایج گوگل نیز کلمه amp نمایش داده خواهد شد که خودش نشان دهنده سازگاری بیشتر سایت شما برای نمایش در دستگاه های موبایل است.

بهترین قالب وردپرس مجله ای

بهینه شده از نظر SEO 

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah به جستجوگرها نیز توجه کامل داشته و کالا ها، محصولات و مطالب شما دارای کدهای استاندارد Schemes برای پشتیبانی از نمایش امتیازات و دیدگاه ها خواهد بود. که این سیستم در اصطلاح عامه بعنوان ستاره دار کردن نتایج جستجو معروف شده است.

ضمنا پشتیبانی کامل قالب وردپرس جنه از پلاگین فوق العاده محبوب Yoast نیز کار سئو مطالب را برای شما بسیار سهل و آسان خواهد کرد.

 

عملکرد بالا، سرعت فوق العاده

آیا شما هم “نیاز به سرعت” دارید ؟!

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah با پیشرفت هایی که در کدنویسی و پشت صحنه داشته، به سرعت پیشرفت کرده است تا سرعت بارگذاری صفحات واقعی و عملکرد وب سایت را به 98 درصد برساند.

 

با سیستم Load Lazy – تصاویر موجود در صفحات، تنها هنگامی که کاربر به آن نیاز دارد بارگذاری می شود.

نسخه معین شده برای JS – همانند jquery.js کار می کند اما برای وب سایت شما کوچکتر و کم حجم تر شده است.

Minified CSS Resources – فاصله ها، ردیف ها، خطوط جدید و نظرات را از داخل کدها حذف می کند.

قابلیت کش (cach) داخلی در خود قالب برای کاهش درخواست های کوئری ( DB Queries) نیز قرار داده شده است.

در عین حال، قالب جنه با پلاگین کش محبوب WP Super Cache نیز کاملا سازگار است.

ادغام bbPress

bbPress بهترین نرم افزار انجمن و تالار گفتگو برای وردپرس است. این بدان معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که شما به آسانی می توانید تالارهای گفتگو را در داخل سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید.

بهترین قالب وردپرس چندمنظوره

دارای بسته نصبی سریع و آسان که ویژگی نصب سریع و دقیق مانند پیش نمایش فارسی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین امکان در خواست یکبار نصب رایگان از طرف ما 

 

دارای امکان انتخاب پوسته تیره

قالب وردپرس چندمنظوره

دارای تقریبا 1000 گزینه انتخاب فونت :

با قرار گرفتن فونت های زیبای فارسی و بیش از 800 فونت گوگل و +150 فونت FontFace در قالب Jannah، شما مطمئن خواهید بود که برای پیدا کردن یکی از فونت های مناسب و دلخواه خود مشکلی نخواهید داشت.

قالب وردپرس مجله ای

 

پشتیبانی داخلی از نمایش تصاویر متحرک GIF

امروزه GIF ها نقش مهمی در محتوای مصرف کننده ایفا می کنند و شما باید بتوانید آن را بومی کنید، بدون هیچ زحمتی، بدون هیچ نیازی به تغییر پسوند یا افزونه جدید، شما می توانید به امکانات داخلی موجود در قالب خود بسنده کنید.

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah از تصاویر GIF برای یک تجربه عالی کاربری پشتیبانی می کند.

قالب وردپرس مجله ای

 

پوسته ای قابل برنامه ریزی و سفارشی سازی

بهترین قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس مجله ای

 

پرش به محتوا

قابلیت اضافه کردن نقاط حساس به محتوای شما، به طوری که کاربران می توانند به یک نقطه خاص در محتوای طولانی یا فرم ها پرش کنند که این سیستم یک راه عالی برای کمک به ناوبری در سایت شما است.

قالب وردپرس چندمنظوره

 

مگا منوهای آژاکس

یک منوی خوب باید کاربران را جذب کند تا به صفحات دیگر سایت نیز نگاه کنند و احساس کنند که می دانند کجا هستند.

دانلود قالب وردپرس jannah

با استفاده از مگا منوهای دارای ماژول Ajax، یک منوی هیجان انگیز خواهید داشت که مطمئنا از انتظارات شما فراتر رفته و هیچ یک از کاربران شما، به سادگی سایت را ترک نخواهند کرد.

 

ناوبری موبایل

ناوبری و منوی موبایل با استفاده از یک مدل زیبا به گونه ای طراحی شده که قابل تنظیم باشد و بتوانید آنرا برای سایت جدید خود شخصی سازی کنید.

شما می توانید پس زمینه های موجود را به صورت Solid Color، Gradients یا Images تغییر دهید. رنگ را تنظیم کنید و آیکون های اجتماعی و فرم جستجو را فعال / غیر فعال کنید.

 

انتخاب و اشتراک گذاری

این یک ویژگی واقعا شسته و رفته است و مطمئنا آنرا دوست دارید. با قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah و ‘انتخاب و به اشتراک گذاری’، کاربر شما در جذب بازدید کنندگان جدید سهیم است.

 

قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah به صورت خودکار دارای عملکرد اشتراک گذاری رسانه ها است که با یک مدل پاپ آپ، گزینه های به اشتراک گذاری را فعال می کند.

 

بازاریابی ایمیلی

هر کسی می داند که لیست ایمیل شما قدرتمند ترین ابزار بازاریابی در دنیای وب امروز است، بنابراین قالب وردپرس مجله ای و چند منظوره جنه jannah کاملا سازگار و یکپارچه با ابزار های استاندارد ایمیل مارکتینگ از جمله MailChimp طراحی شده است.

قالب وردپرس مجله ای jannah قالب وردپرس مجله ای دانلود قالب وردپرس جنه قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس قالب وردپرس سبک قالب وردپرس سریع قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس مجله ای قالب وردپرس مجله ای

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

دیدگاهها



نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *