افزونه edd commissions

توضیحات محصول

افزونه وردپرس کمیسیون فروشندگان برای ایزی دیجیتال دانلود easy digital downloads edd commissions

نسخه اوریجینال با زبان کاملا فارسی

افزونه وردپرس کمیسیون فروش edd به شما اجازه می دهد تا به آسانی کمیسون های کاربر را هنگامی که فروش انجام می شود ثبت و محاسبه کنید.

آیا می خواهید درآمد را بین چندین کاربر تقسیم کنید و تمام عملیات و محاسبات ریاضی و جنبه های پیچیده را به طور خودکار مدیریت کنید؟

این دقیقا همان چیزی است که این افزونه برای شما فراهم می کند.

کمیسیون ها، یک موضوع مهم برای سایت هایی هستند که مایل به ایجاد یک سیستم بازار(مارکت) هستند که به کاربران اجازه می دهد تا درآمد خود را از هر فروش را به صورت کمیسیون دریافت کنند.

نحوه مشاهده عملکر این افزونه به این صورت است که وقتی یک کمیسیون ثبت می شود، آمار و اطلاعات مربوط به آن در صفحه ای جدید بنام کمیسیون ها اضافه شده و در منوی اصلی Downloads اضافه می شوند.

افزونه وردپرس کمیسیون فروش edd شامل توانایی تولید یک فایل CSV از تمامی کمسیون های پرداخت نشده یا کمیسیون های پرداخت نشده در یک محدوده تاریخ خاص می باشد، که پس از آن شما می توانید این مبالغ را با استفاده از سیستم پرداخت و درگاه دلخواه خود برای پرداخت هزینه های کمیسیون ، مورد استفاده قرار دهید.

اگر از PayPal Adaptive Payments استفاده می کنید، همچنین می توانید فورا پرداخت صورتحساب را انجام دهید. یعنی با استفاده از این سیستم درگاه پی پال میتواند کمیسیون متعلقه را بلافاصله به حساب کاربر یا فروشنده مربوطه واریز کند.

همچنین، یک صفحه جدید در بخش کمیسیون ها افزوده شده که در این صفحه گزارشات کامل و به صورت ماهانه ارائه می شود و به شما اجازه می دهد تا دقیقا ببینید که چه مقدار از طریق کمیسیون ها در طول زمان پرداخت می کنید.

edd commision

edd commision 3.3.3

افزونه edd commissions شامل چندین کد کوتاه نیز می باشد:

[edd _commissions] – نمایش لیستی از کمیسیون برای کاربری که در حال حاضر وارد شده است
[edd _commissioned_products] – لیستی از محصولاتی را که کاربر برایشان کمیسیون دريافت کرده است، را نشان می دهد
[edd _commissions_overview] – نمای کلی فروش و درآمد کاربر فعلی وارد شده را نمایش می دهد
[edd _commissions_graph] – نمایشگر فیلترینگ درآمد و فروش برای کاربر برای یک ماه و سال خاص

یک دیگر از قابلیت های این افزونه ارسال اطلاعیه ها بصورت push notification برای دریافت کنندگان کمیسیون با استفاده از سیستم Pushover Notifications می باشد.
edd commissionsهمچنین با افزونه پیشخوان فروشندگان fes کاملا یکپارچه و سازگار عمل میکند.

 

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *