توضیحات محصول

MotoPress demo builder  یک افزونه پیشرفته و حرفه ای است که به وسیله آن میتوانید به راحتی یک نسخه ی پیش نمایش یا دموی نمایشی موثر از هر محصول وردپرس بسازید.

مطمئناً هیچ راه بهتری برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه خود پیدا نخواهید کرد، در حالیکه می شود با ارائه یک پیش نمایش واقعی، به مشتریان فرصتی برای تست محصولات وردپرس خود را بدهید

این کار ضمن افزایش رضایت کاربران و خریداران، مطمئناً خدمات شما را نسبت به رقیبانتان متمایز و خاص می کند. 

MotoPress demo builder با ساخت یک نسخه ی نمایشی اجازه می دهد تا کاربران از دو راه به تست و بررسی محصولات بپردازند : یعنی هم ظاهر و هم باطن!

یعنی به راحتی می توانید با ساخت یک پیش نمایش و دموی حرفه ای و به یاد ماندنی، بازدید کنندگان را تحت تاثیر قرار داده و جذب کنید.

می توانید دسترسی به بخش مدیریت و پیشخوان محصولات خود را به کاربران تان بدهید و با ایجاد فضایی آزاد برای تست و سفارشی سازی، در واقع یک  تست درایو ایجاد کنید.

این کار یعنی ارائه تست درایو در حال حاضر در مارکت های معتبر جهانی مثل تمفارست برای بسیاری از محصولات حرفه ای در حال انجام است.

افزونه ساخت تست درایو و پیش نمایش از محصولات وردپرس، توانایی ساخت دمو های خیره کننده از محصولات خود و افزایش شانس فروش بهتر نسبت به رقبا را به شما می دهد ، همچنین باعث افزایش فرصت های بازاریابی برای محصولات شما به لطف پشتیبانی از ابزارهای مختلف بازاریابی،  به عنوان مثل  MailChimp و یا نوار ابزار ریسپانسیو نیز خواهد بود.

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

دیدگاهها


  1. تأیید شده

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *