افزونه وردپرس edd product updates

توضیحات محصول

افزونه وردپرس اعلام آپدیت محصولات دانلودی

 EDD Product Updates 1.2.7

اختصاصی داده باران

 

افزونه وردپرس EDD Product Updates برای ارسال پیام های اطلاع رسانی در خصوص وجود آپدیت جدید از محصولات دانلودی شما طراحی شده است و به وسیله این افزونه می توانید ایمیل های حاوی لینک های دانلود جدید برای محصولات به روز شده را به مشتریانی که قبلا آن محصول را توسط ایزی دیجیتال دانلود (EDD) از سایت شما خریداری کرده یا دانلود کرده اند ارسال نمایید.

ارسال ایمیل های اطلاع رسانی در خصوص آپدیت محصولات فروخته شده، موجب افزایش اعتماد و رضایت مشتریان وبسایت شما می شود و اعتبار وبسایت فروشگاهی و دانلودی شما را افزایش خواهد داد. هنگامی که شما یک نسخه به روز شده از یک محصول را ارایه می کنید، به جای اینکه مشتریان خود را توسط ارسال مجدد رسید خرید قبلی به اشتباه بیندازید، می توانید با استفاده از افزونه وردپرس EDD Product Updates یک پیام متناسب و حرفه ای به همراه اطلاعیه بروز رسانی و با استفاده کامل از سیستم برچسب های ایمیلی قدرتمند ایزی دیجیتال دانلودز ، ارسال نمایید. ایمیل اختصاصی ارسالی حاوی پیغام دلخواه و لینک دانلود پیوست شده ، فقط برای مشتریانی ارسال خواهد شد که قبلا محصول مربوطه را خریداری کرده اند.
ضمنا لینک دانلود محصول دارای مدت انقضاء خودکار بوده و پس از مدتی بطور خودکار غیر فعال خواهد شد.

بررسی و معرفی ویژگی های افزونه وردپرس EDD Product Updates

  • قابلیت شخصی سازی ایمیل
  • استفاده از برچسب های خاص EDD در متن ایمیل ارسالی :
    استفاده از کد های کوتاه و تگ هایی مثل {updated_products} و {updated_products_links} به ترتیب، یک لیست ساده از عنوان محصولات به روز شده و یک لیست از لینک های دانلود محصولات به روز شده را برای مشتری شما ارسال میکند . برچسب سوم، یعنی {UNSUBSCRIBE_LINK}، به مشتریان حق انتخاب برای عدم اشتراک از دریافت خبرنامه ایمیلی بروز رسانی های آینده را داشته می دهد.
  • سیستم لغو کامل :
    با استفاده از تگ {لغو اشتراک} مشتریان می توانند با کلیک بر روی آن از لیست دریافت به روز رسانی محصول در آینده حذف شوند. اگر کسی بصورت تصادفی روی لغو اشتراک کلیک کند، با استفاده از دکمه مشترک مجدد می تواند به لیست دریافت خبر نامه برگرد. علاوه بر این، مدیران نیز توانایی لغو اشتراک مشتریان / آبونمان شدن مجدد را در صفحه پرداخت خود در اختیار دارند.
  • تاریخچه و لاگ موارد و ایمیل های ارسالی :
    اطلاعات مهم و اصلی در صفحه پرداخت هر مشتری ثبت می شود از جمله زمان و تاریخی که یک ایمیل به روز رسانی فرستاده شده و زمانی که لغو اشتراک / تمدید اشتراک کرده اند.
  • ارسال ایمیل ها بصورت دسته بندی شده :
    این مکانیسم بصورت خودکار ایمیل ها را به دسته های مجزا تقسیم کرده و آنها را در پس زمینه می فرستد (روند پیشرفت ارسال توسط رابط کاربری به شما نشان داده می شود)، بنابراین شما لازم نیست که در مورد زمان بندی فرآیند PHP بر روی سرور خود نگرانی داشته باشید و به این ترتیب منابع سرور به هیچ وجه بطور ممتد درگیر نخواهد بود.
  • دارای رابط کاربری کامل برای مدیریت ایمیل : 
    ویرایش پیش نویس ایمیل های متعدد و یا مشاهده ارسال، لغو، و سایر موارد از طریق داشبورد وردپرس در لیست تمام ایمیل های تعیین شده . این قابلیت برای برنامه ریزی ارسال ایمیل های به روز رسانی بعدی و یا به یاد داشتن و مشاهده ایمیل ها به روز رسانی ارسال شده قبلی به کمک شما خواهد آمد. همچنین می توانید از فرمت ایمیل های قبلی بصورت پیش نویس استفاده کنید و آنرا پس از ویرایش برای ارسال های جدید خود نیز به کار ببرید.
  • پیش نمایش ایمیل و تایید قبل از ارسال :
    شما می توانید پیش نمایش ایمیل را به همراه قالب بندی و تگ های تنظیم شده آن، قبل از ذخیره تغییرات یا ارسال ایمیل مشاهده کنید. و پس از اطمینان از مناسب بودن فرمت و ساختار ایمیل آنرا ارسال نمایید.
  • ارسال ایمیل تست – اگر شما ترجیح می دهید که پیش نمایش و محتوای ایمیل خود را در داخل برنامه های ایمیل مختلف، مشاهده و بررسی کنید، به راحتی می توانید تا پنج آدرس ایمیل مختلف را برای ارسال ایمیل تستی تنظیم کنید و نحوه نمایش آنرا در گیرندگان مختلف ایمیل مثل YAHOO و HOTMAIL و GMAIL و … بررسی کنید.
  • پشتیبانی و یکپارچه سازی با افزونه  Edd Software Licensing Integration :
    این ویژگی شامل ادغام و یکپارچه سازی با افزونه  Edd Software Licensing Integration می شود و بنابراین شما می توانید ایمیل های آپدیت را تنها به مشتریان دارای یک کلید لایسنس فعال ارسال کنید.

 

برای مشاهده لیست تغییرات آخرین نسخه به دکمه پیشنمایش انگلیسی مراجعه کنید :

 

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *