/ در اشتراک رایگان, قالب وردپرس, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

قالب وردپرس آموزشگاهی eLearning WP v2.3.4 – LMS WordPress

 

قالب وردپرس آموزشگاهی eLearning WP v2.3.4 – LMS WordPress

 

قالب وردپرس آموزشگاهی و آموزش الکترونیکی eLearning WP v2.3.4  یکی از بهترین تم های فوق العاده قدرتمند learning management sestem) LMS ) یا سیستم مدیریت یادگیری است. این قالب یک سیستم مدیریت یادگیری هوشمند (LMS) بر اساس پلت فرم وردپرس را به سادگی در اختیار شما قرار میدهد که بوسیله آن می توانید دوره، درس، آزمونها و سوالات را به راحتی ساخته و اداره و مدیریت کنید. بوسیله این سیستم خواهید توانست این دوره ها را برای فروش یا به صورت رایگان عرضه کنید و یا بوسیله فروش حق اشتراک در اختیار کاربران تان قرار دهید.

قالب eLearning WP v2.3.4 بصورت استاندارد حاوی فایل RTL بوده و از زبان های راستچین مثل زبان فارسی بخوبی پشتیبانی میکند.

به عنوان یکی از بهترین تم های LMS وردپرس ، eLearning WP از LearnPress نیز پشتیبانی می کند – یک LMS پلاگین وردپرس توسط ThimPress خودمان ایجاد شده است. این افزونه وردپرس LMS است جامع، ساخته شده است و دارای همه افزونه ها و پلاگین های لازم به ارزش حدود ۱۵۰ $ است که در قالب LMS وردپرس یکپارچه شده و نیاز به هرگونه هزینه اضافی برای این موضوع را مرتفع کرده است.

ویژگی های موجود در این قالب سیستم مدیریت یادگیری به شما کمک می کند  از وبسایت یادگیری الکترونیکی خود لذت ببرید. همچنین این تم به خوبی با افزونه ایجاد شبکه اجتماعی bbPress سازگار است.

قالب وردپرس آموزشگاهی و آموزش الکترونیکی eLearning WP v2.3.4 از تمام روش های پرداخت محبوب پشتیبانی میکند که شامل: پی پال، درگاه های WooCommerce و غیره می باشد.

شما می توانید از ۸ نوع دموی آماده وبسایت آموزش الکترونیکی که بصورت درون ریزی آسان در این بسته قرار گرفته هر کدام را انتخاب کنید و با طراحی کاملا پاسخگو و سازگار با نمایشگر های اپل رتینا از وبسایت آموزشگاهی زیبایی برخوردار شوید.

با استفاده از امکانات فروشگاه WooCommerce که از تایمر فروش ویژه با شمارش معکوس نیز پشتیبانی می کند می توانید یک سیستم مدیریت آموزش الکترونیک وردپرس داشته باشید که یک سبد خرید جذاب را نیز در کنار سیستم مدیریت آموزشی برای شما فراهم کند و مثلا بتوانید دوره های آموزشی را بصورت دی وی دی و فروش پستی نیز عرضه کنید.

نوشته های مشابه

دانلود اسکریپت فروش محصولات دانلودی Theme Portal Marketplace v3.2

  دانلود اسکریپت فروش محصولات دانلودی Theme Portal Marketplace v3.2   با سلام خدمت همراهان و کاربران گرامی داده باران…

قالب وردپرس آموزشگاهی skillfully v2.0.1

  قالب وردپرس آموزشگاهی skillfully v2.0.1   قالب وردپرس آموزشگاهی skillfully v2.0.1 یکی ار بهترین انتخاب ها برای ایجاد یک…

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

يك ديدگاه

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *