/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

دانلود افزونه وردپرس بهینه سازی تصاویر WP Smush Pro نسخه ۲٫۴٫۳

WP Smush Pro قدرتمندترین افزونه بهینه سازی تصاویر سایت در وردپرس میباشد که در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است. نسخه‌ی رایگان این افزونه، دارای محدودیت‌هایی است که باعث میشود شما نتوانید بیشتر از یک حد معینی از تصاویر سایت خود را بهینه کنید. برای استفاده از نسخه‌ی پولی می‌بایست که عضو سایت wpmudev شوید. اما امروز نسخه‌ی پولی یا پریمیوم این افزونه رو در اختیار شما قرار دادیم تا بتونید بدون هیچگونه محدودیتی تصاویر سایت وردپرسی خود روابهینه سازی کرده و سرعت و سئوی سایتتان را افزایش دهید.از ویژگی های این افزونه میتوان به  بهینه سازی تصاویر کم حجم کردن تصاویر ، انجام کمپرس تصاویر ، سرعت بالا در بهینه سازی ، تاثیر بر رتبه سئو ، تاثیر بر رتبه موتور های جستجو ، تاثیر بر سایت Gtmetrix ، افزایش سرعت سایت ، سازگاری با وردپرس ، بهینه سازی گروهی تصاویر ، قابلیت کاهش اندازه تصاویر ، تبدیل اتوماتیک تصاویر png به jpg ، نمایش درصد پیشرفت و نتایج و بسیاری دیگر اشاره کرد.

 

 

 

آیا این افزونه رو استفاده کردید؟! راضی هستید از عملکرد این افزونه ؟! نظرات و مشکلات خود را با ما در کادر پایین در میان بذارید. بی صبرانه منتظر نظراتتون هستیم. 🙂

نوشته های مشابه

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

2 دیدگاه

  1. محمد ح

    سلام
    افزونه نصب نمی شه و خطای زیر را می دهد:

    گشودن بسته‌ی فشرده شده…

    در حال نصب افزونه…

    این بسته نمی‌تواند نصب شود. هیچ افزونه‌ی معتبری یافت نشد.

    مشکل در نصب افزونه.

    1. داده باران

      با سلام .
      فایلی که دانلود می کنید ، بصورت مستقیم قابل نصب نیست و معمولا حاوی فایل های راهنما و غیره میباشد. لذا شما باید ابتدا فایل اصلی را از حالت فشرده خارج کنید و فقط بسته زیپ خود افزونه را از طریق بخش افزودن افزونه و بارگذاری نصب نمایید.

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *