/ در آموزش سئو, آموزش ها, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

آیا لینک ها اصلی ترین فاکتور رتبه بندی هستند

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

من اگر می خواستم خودم را جای شما بگذارم از این مقاله هم جواب را به خاطر می سپردم و هم سوال را !! واقعا این سوال در بحث سئو سایت به خودی خود بسیار مهم و اساسی است.

زمانی که الگوریتم جدید گوگل که بعد از ۱۵ سال تغییر کرد ، شک و تردیدهایی وجود داشت در مورد اینکه شبکه های اجتماعی تاثیر بیشتری نسبت به لینکها برای رتبه بندی دارد.

خب، آن شک در پایان ژانویه از بین رفت هنگامیکه Matt Cutts ویدیویی را منتشر کرد که در آن به وضوح مشخص بود که گوگل در حال حاضر از شبکه های اجتماعی به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده نمیکند (مانند فیسبوک یا نوئیتر و …). پیشنهاد میکنم این مقاله را که صحبت های مت کات (مدیر اسپم گوگل) در آن ذکر شده است را مطالعه نمایید.
Matt همچنین در ابتدای ماه May ویدیویی منتشر کرد که در آن نشان داد که گوگل به این زودی ها قصد تغییر ارزشگذاری بر اساس لینک ها را ندارد:

انتظار می رود که در چندسال آینده ما همچنان به استفاده از لینک ها به عنوان معیار ارزیابی صفحات سایت ها ادامه دهیم.در واقع همواره از ابتدا گوگل بحث استفاده از لینک ها را توصیه کرده است.

به راحتی می توان دریافت که لینکها همچنان به عنوان قوی ترین فاکتور رتبه بندی لحاظ می شوند ، همچنین من باید این نکات را اضافه کنم که :

باید نوع صحیحی از لینک وجود داشته باشد ، نه اینکه در ایران بسیار رواج پیدا کرده است که سایت هایی را از طریق fake به pagerank بالا می رسانند و بعد شروع می کنند به فروش یک لینک های این دامین ها و سایت خریداران را از بین می برند !!!! (شاید تعجب کنید اگر بدانید چقدر راحت می شود رنک یک سایت را در گوگل به ۷ رساند !!!! البته به صورت تقلبی !)

لینک ها به تنهایی رتبه بندی را گارانتی نمی کنند.

همچنین باید متذکر شوم که سیستم اخیر گوگل پیشنهاد می دهد که امتیازات داده شده به لینکها نیز برای سئو از اهمیت بیشتری برخوردار می شود (خصوصا برای سئو یک منطقه جغرافیایی خاص).

*** لینکها همچنان مهمترین فاکتور رتبه بندی در سئو می باشد. ***

نوشته های مشابه

تاثیر رنک نویسنده در سئو

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

ویژگی سایت های رتبه اول گوگل

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *